Ana içeriğe atla

Indila - Tourner Dans Le Vide - Hit Fransizca Şarkı 2014 Türkçe Şarkı Sözleri



Tourner Dans Le Vide

Il était brun
Le teint basané
Le regard timide
Les mains toutes abîmées
Il tailler la pierre
Fils d'ouvrier
Il en était fière
Mais pourquoi vous riez?
Non ne le juger pas
vous qui ne le connaisser pas
Les vertiges et le labeur
Vous êtes faussement heureux
vous troquer vos valeurs
Lui il est tout mon monde
Et bien plus que ça
Seul je crie son nom
quand viens le désarroi
Et puis tout s'effondre
Quand il n'est plus là
J'aimerais tellement lui dire
Mais je n'ose pas
Lui qui me fait
Turner dans le vide vide
Tourner dans le vide vide
Tourner dans le vide me fais tourner dans le vide
vide vie vide vide
Tourner dans le vide tourner dans le vide il me fais tourner tourner tourner dans vide
Qui peut bien me dire
Ce qui est arrivé?
Depuis qu'il est parti
Je n'ai plus me relever
Ce n'est plus qu'un souvenir
Une larme du passé
Coincé dans les yeux
Qui ne veut plus s'en aller
Oh non ne rier pas
Vous qui ne connaisser pas
Les vertiges et la douleur
Ils sont superficielles
Ignore tout du Coeur
Lui c'etait tout mon monde
Est bien plus que ça
J'espère vous revoir pas dans l'au-delà
Aidez-moi tout s'effondre
Puisqu'il n'est plus là
Si tu es mon bel amour mon beau soldat...
Que tu me fais
Turner dans le vide vide
Tourner dans le vide vide
Tourner dans le vide me fais tourner dans le vide
vide vie vide vide
Tourner dans le vide tourner dans le vide il me fais tourner tourner tourner dans vide

Boşlukta Dönmemi Sağlıyor

O kahverengi saçlı
Bronz tenli
Utangaç bakışlı
Mahvolmuş ellere sahipti
O taşları yarıyordu
İşçinin oğlu
Bundan gurur duyuyordu
Fakat neden gülüyorsun?
Hayır, tanımadığın birini yargılama
Baş dönmesi ve yorgunluk
Yanlış bir şekilde mutlusun
Değerlerini satıyorsun
O benim her şeyim
Ve bundan daha fazlası
Kargaşa geldiğinde
Yalnız başıma onun ismini haykırıyorum
Ve ondan sonra her şey yıkılmaya başlıyor
O artık burada olmadığı zaman
Ona bunu söylemeyi çok isterdim
Ama cesaret edemem
O beni boşlukta dönmemi sağlıyor
O beni boşlukta dönmemi sağlıyor
O beni boşlukta dönmemi sağlıyor
O beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Boşlukta, boşlukta, boşlukta, boşlukta
O beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Boşlukta, boşlukta, boşlukta, boşlukta
Kim bana ne olduğunu söyleyebilir?
O gittiğinden beri
Bir daha iyileşemeyeceğim
Şimdi sadece bir anı
Gözlerimde kalmış
Artık gitmek istemeyen
Geçmişten bir gözyaşı
Oh hayır, bilmediğin şeye gülme
Baş dönmesi ve acı
Bunlar yüzeysel
Kalp hakkında her şeyi görmezden geliyorlar
O benim her şeyimdi
Ve bundan daha fazlasıydı
Umarım onu öteki dünyada görürüm
Bana yardım et, her şey yıkılmaya başlıyor
Çünkü o artık burada değil
Benim dürüst aşkımı, güzel askerimi biliyor musun?
Bu beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Bu beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Bu beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Bu beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Boşlukta, boşlukta, boşlukta, boşlukta
Bu beni boşlukta dönmemi sağlıyor
Boşlukta, boşlukta, boşlukta, boşlukta

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2018 - ELEKTRİK FATURASI HESAPLAMA

Merhaba Arkadaşlar, Sizlere benimde muzdarip olduğum elektrik hesaplama konusunda sizlere de yararı olacağını düşündüğüm bir excel sayfası hazırladım. Ay sonu elektrik faturanız gelmeden kendinizde sadece ilk ve son endeks bilgilerini girerek rahatça anlık faturanıza ulaşabilirsiniz. Ayrıca 3 Puant tarifesinde olanlarda t1 - t2 ve t3 endeks bilgilerini girerek borcunu öğrenebilirler. Umarım işinize yarar. İNDİRME LİNKİ 1  - XLS  Linkler yenilecektir.   İNDİRME LİNKİ 2  - XLSX Not: Birim fiyatları gelen yada gelecek zamları faturanızdaki bilgilere göre güncelleyebilirsiniz. Faturanızın az gelmesi dileğiyle... src

Indila - S.O.S - Yeni Fransızca Şarkı -Youtube Klip Türkçe Altyazı

S.O.S. C'est un S.O.S., je suis touchée, je suis à terre ! Entends-tu ma détresse, y a-t-il quelqu'un ? Je sens que je me perds... J'ai tout quitté, mais ne m'en veux pas Fallait que je m'en aille, je n'étais plus moi Je suis tombée tellement bas Que plus personne ne me voit J'ai sombré dans l'anonymat Combattu le vide et le froid, le froid J'aimerais revenir, j'n'y arrive pas J'aimerais revenir Je suis rien, je suis personne J'ai toute ma peine comme royaume Une seule arme m'emprisonne Voir la lumière entre les barreaux Et regarder comme le ciel est beau Entends-tu ma voix qui résonne (qui résonne) ? C'est un S.O.S., je suis touchée, je suis à terre ! Entends-tu ma détresse, y a-t-il quelqu'un ? Je sens que je me perds... Le silence tue la souffrance en moi L'entends-tu ? Est-ce que tu me vois ? Il te promet, fait de toi Un objet sans éclat Alors, j'ai

Proaktiflik Nedir? Nasıl Olunur ?

Proaktif olmak, bir davranış özelliğidir. Olaylarda edilgen olup sonuçlardan ve başkalarından etkilenmek yerine olaylar olmadan önce olasılıkları düşünüp planlı bir şekilde harekete geçerek sonucu etkilemek, dolayısıyla başka insanların üzerinde etki sahibi olabilmek için benimsenmesi gereken bir alışkanlıktır. Proaktif kelimesinin en tatmin edici tanımı, bilinçli veya bilinçsiz, sonu olumlu veya olumsuz olsun yeni koşullar oluşturmak ya da mevcut koşulların seyrini değiştirmek için inisiyatif kullanmaktır. Bu tanıma baktığımızda proaktif kelimesi hakkında, insanların genellikle çok yanlış bir bakış açısına sahip olduğu açıkça görülmektedir. Bu yanlış düşünce, proaktifliği sadece, istenmeyen bir sonuç ortaya çıktığında sorumluluğu kabul etmek olarak görmektir. Oysa proaktiflik, sadece geçmişte yapılan hatayı sahiplenmek değil, asıl olarak bu hatanın telafisi için bu hatanın oluşturduğu sonuçları olumluya çevirecek önlemler veya kararlar alarak harekete geçip istenmeyen son